mércores, 6 de febreiro de 2008

Orientación

Mira que teño mala sorte: días e días sen ir tomar café no recreo, e hoxe que vou apúntase tamén o paquistaní e comeza a debullar para os profesores que o rodeamos algunhas revolucionarias teorías educativas que, sucesivamente, se nos van diluíndo no café como a sacarina pouco antes.
A máis exasperante, a do rotulador vermello, aínda me proe: o que se leva esta temporada primavera/verán nas altas alturas da pedagoxía moderna é corrixir os exames con tinta que non sexa vermella; en verde por exemplo, que dá seguridade, en laranxa, unha cor tan positiva, ou nesa gama de elegantes morados fosforescentes que o ano pasado prohibín terminantemente usar, calquera cor serve menos a vermella, que os alumnos e alumnas poderían asociar a prohibición, tabú, castigo ou perigo e desmotivarse ou algo peor.
Ficamos primeiro silenciosos, atónitos, e logo prodúcese como un estalo de palabras, todos á vez.
Á miña compañeira ao lado escóitolle dicir que está encantada de se xubilar o vindeiro curso porque hai cousas que non lle collen na cabeza; pero o paquistaní, apóstol da estulticia, segue a anunciar a nova fe, a terra de promisión dos alumnos e alumnas felices, seguros e seguras deles e delas mesmos e mesmas.
Desta, penso eu mentres voltamos para as clases, acábase co fracaso escolar dunha puta vez, fixo.

3 comentarios:

Cesare dixo...

Bueno, bueno, non me sexa malo... Por que lle prohibiu vostede aos chavales que utilizasen fosforitos? Ve como incluso vostede recoñece que as cores importan?

peke dixo...

Mentres lía o post tiña unha sensación de déjà vu un pouco preocupante. Pero non, non creo posible ter escoitado a teoría antes.

Mr Tichborne dixo...

Mais, non se fai en vemello precisamente por iso, para salientar a negatividade do erro? Vaia parvadas hai que escoitar...