domingo, 12 de decembro de 2010

Seis anos



Vía A Collection a Day

Este blogo cumpre seis anos e un día: con 1.037 postaxes e 4.113 comentarios a día de hoxe, non fai falta que diga que se mantén en pleno vigor, que non precisa vitaminas nin máis estímulos que os comentarios dos amigos fieis que por aquí asoman, e que segue vizosa aquela teimosía por contar cousas insignificantes que polo visto aínda interesan a moitos.
Non sei que fai que un blogo acabe, pero este parece que ten corda dabondo.

16 comentarios:

Ra dixo...

Y que cumpla muchos más.

X dixo...

Por primeira vez, despois de moito tempo, volvín hoxe, non creo nas casualidades, gústame máis pensar noutro tipo de explicacións, o caso é que me alegro moitísimo de que a miña volta me permita felicitalo puntualmente e non tarde e mal como viña facendo nos últimos tempos.
Di que este blog goza de boa saúde, eu atreveríame a dicir que, polo menos cando o deixei hai mes e medio, vivía unha das súas mellores épocas. Deséxolles sempre o mellor a vostede e ao seu blog, estimado Sr. Kaplan.
Parabéns!

PD: E agora vou aproveitar para me poñer ao día do que ten pasado por Ithaca na miña ausencia.

migramundo dixo...

Sí señor, espíritu. Iso é o que nos move. Saúdos y que sexan moitos máis.

mariajesusparadela dixo...

E eu que me alegro moitísimo.

Bolboreteira dixo...

parabéns, 6 anos ......son unha chea deles.
Bioss!

Chousa da Alcandra dixo...

O seis é un fermoso número.
Sinto verdadeira envexa de todos os que levades gozado tanto nesta maneira tan intimamente exhibicionista que temos de vivir os desta casta nosa.
Parabéns señor Kaplan.

Luísa dixo...

Parabéns, Kaplan! Vamos a mais seis? :-)))

zeltia dixo...

un aniversario que ben merece unha celebración!
[como rematei agora mesmo a cea, e ainda me queda un chisco de viño, vou brindar por estes seis anos coa xanela aberta cara o mundo, e xa que goza de moi boa saúde, polos 6 seguintes!]

Raíz Verde dixo...

Comuniquemonos pois! :D

peke dixo...

Parabéns, Kaplan, e que siga gozando de boa saúde.

Paulo Ramos dixo...

Que sejam muitos os 6 que ainda há para vir... PAR

Xan dixo...

Parabéns pola constancia e polos bos momentos que provocan a lectura das textos.
Saúdos

Concha López Fernández dixo...

Parabéns polo aniversario! Para min este espao é todo un descubrimento.

Un saúdo.

FERNANDO SANCHO dixo...

Parabéns, e que cumpla moitos máis.
Virei de viaxe a Ítaca máis a miúdo.
Grazas.

Aldabra dixo...

noraboa, Sr. Kaplan.

seis anos é toda unha vida.

biquiños,

Sun Iou Miou dixo...

Vaia, vaia, esta visitante fiel faltou a cita. Espero que non me castigue.

Parabéns ao Robinson e a sua Ithaca, nin que sexan atrasados.