xoves, 16 de outubro de 2008

Competente

Un xuíz que nos honra declárase competente para investigar a prol da dignidade e da memoria. No seu auto lese, palabra por palabra, o que todos sabemos pero que o Estado e moitos dos nosos compatriotas aínda prefiren esquecer, negar ou non saber, o que nos deshonra; algúns queixándose mesmo dunha tan inoportuna investigación, estando como están colapsados os xulgados.
Miles de personas fueron inscritas en los Registros Civiles con la causa de muerte: “Aplicación del Bando de Guerra”; pero un número mucho mayor de personas quedaron sin inscribir en tales registros. Personas detenidas, muertas y desaparecidas hasta el día de hoy. [...]
El suplicio para los familiares de los desaparecidos ha sido permanente porque no supieron si las víctimas fueron ejecutadas, desaparecidos o si estaban vivos o muertos, lo que les convierte asimismo en víctimas, hasta el día de hoy o el momento del hallazgo.
Actualización: Para contento de moitos (goberno, xuíces, partidos políticos, medios de comunicación, igrexa católica, e demais xente de orde) e vergoña de todos, o xuíz Garzón deuse por vencido, inhibíndose en favor dos xulgados territoriais en que se cometeron as atrocidades.

4 comentarios:

mariajesusparadela dixo...

Tamén van os meus aplausos para ti e para él.

bueno dixo...

Hey
shame on me
shame on me
shame on me
(traduzido, que vergonha)
Um abraco envergonhado de Berlim
abandonei tudo, inclusive meu blog
can you forgive me?
(traduzido, me desculpas?)
Tudo de bom

Perry dixo...

Yo le apoyo también

D.Rambaut dixo...

Longa a "ponte" ¿non sí? ;-)).. ¿ou andamos a "barbeito"?
Vostede tranquilo, esperézese con tranquilidade, a modiño... de vagariño se compre.....¡ MÁIS ACTUALICEEEEEEEEEE!!!!!


;-)
Daniel