martes, 20 de abril de 2010

Decidido

De mudar de coche, nanai.
Está claro que tanta desgana ao visitar portais de marcas pola Rede só pode vir da pouca ganiña que me dá comprar algo que xa teño e que me vale ben. Se un día me deixou tirado, agora que o mecánico lle puxo o novo condensador de fluzo, basta acendelo para comprobar que aínda nos agardan miles de kilómetros xuntos e poucos sobresaltos.
Así que por moito que no traballo a polémica da miña pota estivese a rentes de figurar na orde do día dun claustro, por moito que tantos teimasen en aconsellarme coches que me irían ben (todos en realidade me irían ben) e até me ofrecesen experimentarlles os coches para tentarme, por moito que todos sigan insistindo en que este é o momento de comprar, polo de agora non toca.

7 comentarios:

Ra dixo...

Hace usted bien. Además, el cariño es solera :)

mariajesusparadela dixo...

Pois, se vostede non quere, non debería haber máis que falar.

Perry dixo...

Parece que la relación es estable. Que dure pues.

Chousa da Alcandra dixo...

Ummm, xa veremos. Cando empezan a rosmar con recalcitrante persistencia, acaban por minar a fortaleza dos condensadores cerebrais. Teña coidado na elección.

Noemí Pastor dixo...

Yo compraría el de la foto. Aunque sólo fuerar para mirarlo. ¡Qué preciosidad!

Sun Iou Miou dixo...

Vostede verá se logo o acusan de insolidario coa economía nacional e comezan a virarlle o fociño alí por onde pasa. ;)

susana moo dixo...

Estou contigo. Ocúrrense centos de maneiras mais pracenteras de invertir os cartos, mesmo axudando a economía nacional