martes, 29 de abril de 2008

Peso

Vou cerrando o círculo. Primeiro dixéronmo algunhas miradas, que non palabras, con esa insistencia desesperada e muda que ás veces poñen os seres queridos para estas cousas.
Despois foron Polis, Encantador, Queen e até a miña filla, que me di que estou embarazado, adormecida sobre os meus untos mentres vemos unha peli. Agora son a proclamalo algunhas camisas, que tiran por diante na botonadura, e hoxe mesmo a báscula, implacablemente.
Caña a caña e petisco a petisco, é evidente que non só recuperei senón que até rebasei todo canto lastro perdera hai dous anos, e a desculpa do tabaco non se sustenta xa.
Hai que mudar a tendencia, de raíz, e o antes posible, ou acabarei rebentando as lorzas!

4 comentarios:

La queue bleue dixo...

É com cousas como estas que me obrigas a dedicar-che um post. ;)

X dixo...

En fins, se eu lle contase...
Aquí lle mando abundancia compatible

http://www.flickr.com/photos/10475173@N06/1631879328/sizes/l/

;)

peke dixo...

Non se preocupe en exceso, pois non está só. ;)

paideleo dixo...

Tamén eu gañei peso en demasía.