sábado, 31 de outubro de 2009

Comunidade

 Xoves houbo reunión de viciños.
A presidencia da comunidade caeu a dous andares do meu, discutimos derramas e redución de cotas pola baixada do fuel, como nenos boíños deixamos que o administrador nos levase da man polo labirinto das contas, e até houbo quen grallou alto e forte porque a da limpeza non nos limpa.
Eu, que nunca dou calado, chilrei dúas ou tres veces, pero só cando a nova directiva estivo elixida, por se acaso.
Desde o meu poleiro ao final da sala víase ben a desbandada: se na do ano pasado se acabaron as cadeiras e algúns quedaron de pé xunto á porta, na deste ano sobraban sitios apesar de asistiren, como se fosen ao teatro, varias parellas de brillantes alianzas e poucos anos. A crise ao parecer non causou estragos: de momento non só non se puxeron vivendas á venda nin hai recibos impagados, senón que até me crucei no ascensor con embarazadas diferentes da que xunto a min trinaba por unha arañeira do portal que, segundo ela, leva alí desde a Primavera.
O desencanto e a rutina instaláronse tanto entre nós que xa non parecemos encantados de nos termos coñecido. Pronto só irán (ou iremos) ás reunións uns poucos; aínda máis á medida que os nacementos vaian mudando a fisiognomía da comunidade.
E aí empezará a normalidade.

4 comentarios:

mariajesusparadela dixo...

Gustoume moito iso de que protestou algo cando xa sabía quén era a nova directiva...se lle tocara a vostede, calaba de seguro ¿non sí?

Anonymous dixo...

Todo un estratega :D
X

Perry dixo...

Odio las reuniones de vecinos, pero puede que el señor Kaplan fuese un excelente presidente.
Aquí mi voto¡

Sun Iou Miou dixo...

Eu quérolle ben, Kaplan, non vou votar por vostede. A min como vivo en casa unifamiliar independente e soíña, nin os cans me discuten a presidencia.

O das embarazadas non será polo da moción para aplica aos non-natos os beneficios dos natos?