martes, 5 de xaneiro de 2010

Mobilízate!

Eu xa asinei... e ti?

7 comentarios:

mariajesusparadela dixo...

Eu tamén, señor Kaplan

Sun Iou Miou dixo...

Sempre está en todo, Kaplan. Grazas. Xa asinei e xa coloquei no feisbu (que é para o que serve aquilo ao final).

Xan dixo...

Eu tamén firmei. Paréceme un acto de xustiza. Ao mesmo tempo actitudes como as do goberno danes móstrannos ás claras o funcionamento dos gobernos:reprimen e privan de liberdade aos que queren un mundo máis decente, os máis desfavorecidos e renden pleitesia aos ladróns de luva branca, corruptos, traficantes de seres humans e de armas e o que é aínda pior no noso nome.

Chousa da Alcandra dixo...

Eu, agora, tamén asinei. Grazas por amosarme o camiño Kaplan.

Resulta unha barbaridade o trato que están a darlle a estas persoas.Hai asasinos con máis dereitos e mellores tratos por estes pagos...manda carallo!

Anonymous dixo...

Eu tamén.
Felices RRMM señor Kaplan, para o meu gusto debería ter sido un pouco máis maliño este ano, aínda que pense no lado bo, os reis anse portar moi ben con vostede.
Se eu fose raíña maga habíalle traer un agasallo ben grande :)
Uis, 15 minutos e xa poderei abrir os meus paquetiños, aisssss, que nerviossssss!

Anonymous dixo...

Cachis!
Cos nervios esquecín o h
aí llo deixo.

Anonymous dixo...

era X