sábado, 29 de marzo de 2008

Apagón

Hoxe non apaguei, finalmente.
E non por me esquecer ou por non me parecer interminable unha hora enteira á lus do candil, man sobre man.
Empeza a sublevarme tanto rollo guai, tanto lamento institucional e tanta pedagoxía progre a min, que separo o lixo, que teño lámparas de baixo consumo por toda a casa, que fecho a billa ao lavar os dentes, que cargo a tope lavadora e lavapratos, que non uso o wc como papeleira, que desconecto o cargador do móbil se non o uso, que na compra evito bolsas e envases, e que non me deito sen asegurarme antes de que a tele está completamente apagada.
E como non vexo sentido a saltar unha cea para xustificar a vidorra que nos pegamos todo o ano, creo que por esta gañei o dereito a non apagar durante esa hora.

4 comentarios:

Noemí Pastor dixo...

Yo tampoco apagué. Pero no encuentro motivos para justificarme ni me siento orgullosa. Sencillamente se me olvidó. Mala señal.

Perry dixo...

Yo lo que no entiendo es porqué las bombillas ecológicas son aun mucho más caras que las otras por ejemplo.

Galvam Wilde dixo...

O quê havia que apagar???

bueno dixo...

kapaln kaplan planka naklap kpanal
alkpan lapkan palkan kalpan planka

boa semana