venres, 7 de marzo de 2008

Reflexión

Levo toda a tarde pensando que hoxe un home da miña idade foi asasinado diante da muller e a filla, á porta da súa casa, cando se estaba indo ao traballo, por alguén que seguramente nin coñecía.

Levo tamén toda a tarde pensando que o Domingo hei de ir votar, como tiña previsto, coa miña filla collida da man, e que por nada do mundo deixarei de votar a quen tiña pensado porque ningún pesadelo abafará a miña alegría.

Logo, despois de votar e termos comprado o xornal, antes de virmos para a casa a xantar, tranquilamente daremos unha volta ao sol polas rúas da cidade que queremos.

En paz, igual que sempre.

3 comentarios:

Sun Iou Miou dixo...

Tamén eu vou votar, non sei se alegre ou triste, pero que voto, voto.

bueno dixo...

essa violencia, no brasil, é diária. um dos motivos pelos quais nao me arrependo de estar aqui, onde também tem violencia, mas muito mais escondida. Votar é a única maneira de se fazer escutar. vote, sim.

paideleo dixo...

A paz é o máis importante.