domingo, 6 de xullo de 2008

Mañá de Domingo

Esta mañá de Domingo madruguei porque meus pais marchaban de vacacións e tiven que levalos, a eles e as súas maletas, ao autobús, que saía ás 9.
Onte á noite miña mai pediume que por favor os chamase ás 7, que receaban que o espertador non lles soase ou non o ouvisen; así que esta mañá de Domingo madruguei aínda máis, porque meus pais marchaban de vacacións nun autobús que saía as 9.
Como a responsabilidade era moita, durmín inquieto e acordei ás 6'20, non ben amencera; non estou seguro, pero creo que estivera soñando con ríos e auga que corría; sen relación con isto último, erguinme a mexar e volvín á cama, acendín a luz e púxenme a ler para non ficar a durmir, xa que meus pais marchaban de vacacións e tiña que chamalos ás 7 e recollelos ás 8'30, porque o autobús saía ás 9.
Minutos despois das oito e media, con só un café bebido, morto de sono pero duchado e vestido, carguei no coche as dúas maletas grandes e mais un bolso de man, e escoitaba a meu pai que era moita equipaxe, unha animalada para só dúas semanas, e a miña mai, brigando co cinto, que íamos xustos de tempo, que xa eran menos cuarto e o autobús que os levaría de vacacións saía ás 9.
Cando chegamos á paraxe sorprendeunos que non houbese autobús nin xente con maletas nin can que lles ladre; a corazonada confirmouse ao revisarmos os billetes: meus pais marchaban de vacacións, claro que si, pero o autobús en realidade non saía até as 10. Grrrrr!
Anda, dixo meu pai, vamos almorzar, que invita túa mai.

4 comentarios:

Cesare dixo...

hai que quererlles

Sun Iou Miou dixo...

Acabásme de recordar unha moi boa que me pasou hai mil anos cos meus irmáns máis novos e dá para un post deses meus "na verza". Grazas, que andaba un algo estéril! (`_^)

Noemí Pastor dixo...

Una maravilla de relato. Todos tenemos anécdotas (en Bilbao decimos "susedidos") de ese tipo, pero no sabemos contarlas tan bien.

peke dixo...

O almorzo, cando menos, estaría ben.