mércores, 17 de febreiro de 2010

Taxi driver



Convértome progresivamente no chófer da miña familia.
A miña mai resume o meu drama nunha frase condicional: se meu cuñado usa o coche para traballar, e eu só o uso para ir ao traballo, ben podo empregar o resto do tempo en transportar inxentes candidades de parentes dun lado para outro.
Como exemplo, eis a folla de rota desta mañá:


  • 10'50: recoller a meu pai para levalo á casa das tías.




  • 11'00: deixar a meu pai coa tía G. e recoller a tía O. para levala á caixa de aforros.



  • 11'40: deixar a tía O. na súa casa e levar de novo a meu pai á del. Cambio de planos: meu pai prefire quedar coas irmás e que o recolla á hora de xantar.




  • 11'55: volver na Biblioteca libros e DVDs fóra de prazo. Con rapidez, por se os funcionarios me din algo sobre o tema, pero non tanto como para bater coa xente e o mobiliario


  • 12'05: recoller a miña mai para levala a ver ao seu irmán H., que está malo. Miña mai leva unha bolsa do gadis cun queixo e unhas filloas pero ningunha xerriña de mel.



  • 13'20: acábase a conversa e a visita fai augas. O tío H. fuma tanto que debe ter os pulmóns máis negros que os dedos; cada vez que tuse é como se a terra se abrise.




  • 13'45: regresamos a Ithaca para recoller o meu pai. Nun lameiro vemos as primeiras cegoñas este ano.


  • 14'07: con meu pai baixan o tío P. e a tía C., que foron visitar as tías; como viven onde Cristo deu as tres voces e o día promete choiva, ofrézome a levalos.


  • 14'27: despois de deixar os meus tíos ao pé da súa casa, volto cos meus pais á deles para xantarmos. Nun semáforo, pítame desde un coche negro un macarra chamado Polis.
  • 8 comentarios:

    Chousa da Alcandra dixo...

    Da gusto estar rodeado (e rodado) de familia.
    O Polis non sería parente tamén?

    Saúde e saúdos

    mariajesusparadela dixo...

    Pois sí, non me vai dicir que non se sinte útil.
    Espero que a súa nai non fora vestida de roxo, porque ise tío, fumando tanto, ten que ter peito de lobo...

    Perry dixo...

    Si te sirve de consuelo nuestra vida es un constante ir y venir, rodeado de parientes o no.
    Mis felicitaciones por las últimas imájenes/ilustraciones: son un puntazo.

    X dixo...

    Casi prefería a reclusión, era máis pracenteira, non?

    Sun Iou Miou dixo...

    Gustaríame saber como se amañan cando anda vostede a gañar os garavanzos. Non lle dá cargo de conciencia? Ande, pida a xubilación anticipada e e fágase taxista altruísta.

    :)

    susana moo dixo...

    Qué barbaridade!

    Que non abusen de ti, meu rei, que despois pasa o que pasa. A min me resultan moi sexis os chóferes, non sei se pode valerche coma consuelo....

    Zeltia dixo...

    Mimadriña,
    a cousa é coma para terminar coma Travis (de quén ensino un cuarto de cara na cabeceira do meu blog)
    case mellor ter que ir traballar.

    así e todo eu preferíria ter pai, nai, tias e tios

    Zeltia dixo...

    Vexo que Chousa pregunta por Polis, e decátome de que "coñezo" a Polis dos principios do blog

    ;-)