domingo, 8 de febreiro de 2009

Alerta

Mañá outra vez toca fin do mundo.
Protección Civil prevé precipitacións que poderán acumular ata 40 litros por metro cadrado en 12 horas, e refachos de compoñente sudoeste de máis de 100 quilómetros á hora, co que se recomenda evitar os desprazamentos, retirar obxectos que poidan caer á rúa desde balcóns, fiestras e tellados, e afastarse de edificios en ruína ou construción, árbores e paneis publicitarios.
Estaremos, pois, en alerta laranxa e as aulas están suspendidas, co que me erguerei máis tarde pero non tanto como para non saír a comprar unhas cousas nas rebaixas se non me desgraza algunha tella voadora e o vento non me leva consigo: hei de renovar o fondo de armario e inxectar algo de liquidez nunha economía glacial, case meteorolóxica.
Despois do xantar tomarei café aquí cun Teddy en plena migración, desafiando o temporal.
(O que me recorda que mañá teño que comprar café, ir á famacia e comprar pastas).

9 comentarios:

X dixo...

Pero non lle saen bastante máis baratos noutros establecementos?
:O

willy dixo...

aquí en Vigo estamos sen clase e cun día bastante mellor que calqueira das dúas útltimas semanas... é todo moi raro

peke dixo...

Tivemos un mediodía fortísimo, pero pola tarde B saíu coa cadela ao monte e aínda non volveron.

Sun Iou Miou dixo...

Pois aquí o mesmo ca onda Peke, pero eu si volvín do paseo.

E diga vostede que os compra onde lle peta pero que se puxo "farmacia" foi só para que soubésemos o que ía comprar. Ou non?

Perry dixo...

¡Ha follado, ha follado, ha follado!

X dixo...

:D :D :D

mariajesusparadela dixo...

Non teña vergonza, señor Kaplan, adiviñamos nós, non no lo dixo vostede. Porque as sabas cambianse todalas semanas e ultimamente tamén eu tiven que comprar un antigripal...
¿por qué os homes son tan mal pensados?Non fai falta estar en alerta para que esas cousas pasen...

Kaplan dixo...

señor, que vergoña! :-/

bueno dixo...

Espero que a tempestade não tenha sido muito ruim. Dois dias se passaram, e não tem nenhum novo post.