mércores, 1 de xullo de 2009

Preparativos


(ou Cousas Que Facer en Ithaca Antes da Partida)

  1. Decidir se comprar unha nova maleta ou se o meu temor de que esta non vai aguantar é infundado. Caso de comprala, lembrar que, sen pasarse, é mellor burro grande.
  2. Meter algo máis de música clásica e de jazz no flamante Mp3.
  3. Comprar unha bolsa cos caramelos de marras (asumamos que son un adicto e que no estranxeiro xa se sabe).
  4. Pedir cita na ITV (do coche) para cando volte (eu).
  5. Levar o coche ao mecánico aproveitando que aceptei, despois de un ano resistindo, que cómpre arranxar o chafarís do cristal dianteiro. Que lle cambie tamén o aceite.
  6. Despedirme da señorita Kaplan: outra que viaxa este ano.
  7. Ir cortar o pelo; antes, recortar a barba sen esquecer nariz, orellas e outras zonas abruptas.
  8. Procesar os víveres do frigorífico: comprobar caducidades e levar á de miña mai o que agoniza. Ao lixo cos pementos incendiarios e co alioli que trouxo meu cuñado.
  9. Carrexar as plantas todas da casa para a cociña e regalas. Deixar baixadas as persianas do salón e o estudio. Mudar a cama. Descartar poñer a lavalouza.
  10. Levarlle á miña sobriña os dous bonsais; insistir en que lles cómpre rega diaria e que non lles dea o sol directo.
  11. Consultar os partes meteorolóxicos dos próximos dias.
  12. Chamar a Haddock, Ambece e Nican: máis que por despedirme, para que non vaian aparecer por Ithaca contando con que estou. Pasar pola de Polis: despedirme, pedirlle a guía de viaxe e manter a boca selada.
  13. Na caixa, recoller a tarxeta, pagar a pensión da señorita Kaplan e retirar pocket money.
  14. Decidir se levo un libro manexable, pero novo, ou me arrisco a pagar un sobrepeso co libro que teño encetado.

5 comentarios:

Tongzhi dixo...

eh eh eh
Tens muito que decidir e fazer!!!
De qualquer modo, que tudo corra bem tanto nos preparativos, como na viagem!!!

paideleo dixo...

Desfruta ti que podes.
A min este verán só teño as vacacións de fin de semana.

mariajesusparadela dixo...

Pode levar un libriño de 90 páxinas que se chama"Helena o el mar del verano" vaino disfrutar...Que o pase ben.

Sun Iou Miou dixo...

Aínda perde vostede o avión...

o Raúl dixo...

boa viagem!