sábado, 6 de novembro de 2010

Vade retro

7 comentarios:

mariajesusparadela dixo...

Eu tampouco. Pero, ¿qué aposta a que algún policía reparta hostias na rúa?. Son tan relixiosos...

zeltia dixo...

Lo flipo.
Se chego a estar "retenida contra amiña vontade" en Santiago,
non me ían chegar balcóns para colgar pendóns coma ése!!!!!!

toma estado aconfesional!

hoxe viña unha viñeta na Coz que se vía a Feijoo cunha furniña de aforros na man, e mentres B16 se vai achegando, Feijoo fai o aceno co dedo de que meta algo dentro...

Non sei eu, que o meu non é a economía (realmente qué será o meu?) pero compensará económicamente? [a excusa]
A ver, os que sabedes de números
decide algho, ho!

susana moo dixo...

Non é por joder, pero o esperes ou non o esperes os teus cartos pagan a estancia, jajaja

Chousa da Alcandra dixo...

Vin un cartaz na TV hoxe (tamén en Cataluña) no que dicía (en catalán, como é lóxico): "Deixémonos de hostias"

Anonymous dixo...

Se ha ido el Pope y ahora os lloverán millones y la salvación eterna. Amén
Perry

rula dixo...

Mira que laicos somos que xa se retrasou a lei de marras de liberdade relixiosa.
e así nos vai...

Sun Iou Miou dixo...

Non me resisto a recomendar esta visita:

http://mardaman.blogspot.com/2010/11/la-berenguela-y-ratzinguer.html