luns, 14 de decembro de 2009

Striptease

A este blogue facíalle falta algo de striptease, así que dentro dos fastos e celebracións de aniversario, púxenme a facer unha lista de 25 parvadas íntimas (5 por ano), cousas que poucas persoas saben de min e que nunca contei no blogue; quedar metaforicamente co cu ao aire non é necesariamente un meme, de xeito que nin o remito a ninguén nin espero iniciar unha cadea pero si que me sexan discretos e non anden contando por aí diante.
01. Encántanme as voces de dobraxe das películas antigas.

02. Non soporto ter as uñas demasiado longas.

03. Durante varios anos levei o pelo rapado.

04. Para compensar, na Universidade leveino polos ombros.

05. Fóra o nacemento, non teño máis imaxes relixiosas no tobo que un icone, agasallo de Nikos, que trouxen de Atenas este Verán.

06. Teño dificultade para distinguir a direita e a esquerda (non só en política).

07. A miña copa favorita é o martini bianco con xelo, e non a pido case nunca porque me senta coma un tiro.

08. Aborrezo probar a roupa nas tendas.

09. Este non é o único blogue que levo, pero si o meu preferido.

10. Teño unha minusvalidez auditiva e en poucos anos probablemente usarei un audífono.

11. Posto que teño unha filla, plantei unha árbore e escribín un libro, podo xa morrer tranquilo.

12. Son digno herdeiro do monstro das galletas: podería estar todo o día comendo nelas.

13. Normalmente leo deitado, e sempre leo algo antes de durmir.

14. Odio falar por teléfono e case sempre teño o móbil apagado.

15. Non teño piercings nin tatuaxes aínda que si unha gran cicatriz.

16. Nunca me tocou a lotería, pero unha vez tocoume un coche na caixa de aforros.

17. Teño encaixada na vesícula unha pedra de 1'5 cm que hai anos mas fixo pasar putas.

18. Un día, sendo estudante, pilláronme roubando libros nun centro comercial.

19. Sempre fun moi mentireiro; funme corrixindo pero non estou curado de todo.

20.Participei con outros 7.000 corpos na performance de Tunick en Barcelona no 2003.

21. De rapaz memorizaba cousas absurdas e inutilidades que aínda podo repetir se non me dese vergoña.

22. Nunca compro a prazos ou a crédito, así que presumo de non ter máis débedas que a hipoteca do tobo.

23. Estiven presente no paritorio cando naceu a miña filla.

24. Se me desen a elixir, escollería Cola-cao antes que Nesquik, Cocacola antes que Pepsi, Kas antes que Fanta, e Mirinda antes que ningunha, máis que nada por sustentar o mito, porque nin lembro a que sabían as Mirindas que tomei de neno.

25. Hai moitas cousas que non conto en ningún blogue.

8 comentarios:

mariajesusparadela dixo...

penso que a máis verdadeira é a última. Pero,despois de dicir que é mentirán, xa so lle creo que é mentirán...

Ra dixo...

Me quedo con la 9, la 15 y la 21. No me pregunte por qué :)

Sun Iou Miou dixo...

Mi ma, como nos parecemos, meu!, e non digo en que, non se vaia saber. `_^

paideleo dixo...

Pois así podo coller ideas para unhas preguntas que me fixo a Bolboreteira.

Noemí Pastor dixo...

Coincido en la 6, la 8, la 24 y la 25. Un regalo para cotillas como yo. Besos.

X dixo...

1
9
5 sen a cicatriz
22
25

Perry dixo...

¿Es verdad lo de Tunick? ¿Te tocó una vez un coche en la caixa? Por lo demás, me pido la 8, la 12, la 18 y por supuestísimo la 25.

susana moo dixo...

Pues es la primera vez que te leo, y menuda presentación, una imgagen muy curiosa, sí.
Me quedo intrigada con esas memorizaciones, y por supuesto con el ámbito sexual. Ni una triste referencia a él, y, sin embargo, es importante, marca y define no?
Encantada