xoves, 26 de outubro de 2006

Catering

Ouvia-se aos berros desde a escaleira, desde o ascensor, un nome como de vodka: no salón de Polis, tres mancebos tremolavan bufandas, gorros e camisetas do Deportivo diante do televisor; rebordantes de entusiasmo e adrenalina, acabavan coas reservas de patacas fritas e millo tostado, bebian cervexa, coreavan ao unísono depor depor como se non houvese máis mundo que aquel campo verde debuxado con liñas brancas.
Un dos que non coñezo fai-me sítio no sofá, que eu rexeito cun aceno; Colacao e o outro, con cadansua lata na mao, é como se non me visen. Parado no meio do salón, co impermeável pingando, penso por un momento se estes tres non matarian a Polis para veren o partido, se o pobre non estará a desangrar-se lentamente sobre o futón verde, no tatámi do dormitório xaponés mentres eles pronúncian un nome que soa a comida italiana e bradan un gol que non puido ser.
Atopo a Polis na cociña en pleno catering, a bater ovos coas patacas ao lume; cando lle pregunto se aquela é unha metáfora e me responde agora non mos veñas tocar ti tamén sei que é mellor deixá-lo que desabafe contra o bol en que bate, contra a cebola que rilla con ira na táboa, contra as patacas que remexe, que rosme a cada brado que chega do salón, seguro de que agradece ter-me ali ainda que, no fondo, daria algo porque non vise aquela manda do salón.
Acendo un cigarro e paso-llo; acendo outro para min e os dous miramos facer-se a tortilla como quen mira dentro dun pozo; antes que eu diga nada, xa Polis o di: que si, que non che gusta babosa, que xa o sei, e dicendo-o, sorri, e eu con el.
Cando o partido acabou, os tres siareiros entraron na cociña como tres xabarins ou tres poldros ou tres lobatos ceibos, e a noite chamava por eles agora que non chovia: alá marcharon os tres a celebrar o triunfo, e Polis e eu sentamos na cociña, par a par, coa tortilla por diante.

9 comentarios:

Anonymous dixo...

Moita tristura aceda nun so escrito.
:-((

X dixo...

O que conta...en fin.
Pero eu agradézolle.

Morgana dixo...

Triste sí, sin duda: es verdad que nosotros no tenemos ya, ¿cuántos? ¿20 años?, y que nos vamos quedando atrás, sentados también a la mesa...

La queue bleue dixo...

Confesso: tivem saudades, :O
Que bem tê-lo de volta :)
Ainda que seja daquela maneira...

fisiologus dixo...

le va bien a polis dejando pasar?

X dixo...

Que agudo é este Fisiólogus :)

Mrs.Doyle dixo...

É absolutamente marabillosa a existencia de bookcrossing en Lugo! Ogallá existira en máis lugares! Parabéns!

Anonymous dixo...

Fale con el...

Plattdorf dixo...

Post glorioso.