luns, 30 de outubro de 2006

Tere Holmes

Da conversa telefónica con Tere Holmes, en que me contava o seu novo destino, a sua nova andaina, resta unicamente un labirinto de subúrbios e cidades-dormitório e ruas que nasceron dun nada primixénio en poucos meses e ainda non teñen nome.
Sinto vértigo cando me conta que para dar chegado ao instituto, Tere Holmes houvo de comprar un novo plano da selva urbana porque o anterior quedara xa obsoleto, pero decepciona-me a descrición que fai do Parque do Aforcado, e que non lle dea clase a Manolito .
Hoxe soñei que Tere Holmes, toucada cun sombreiro verde, viaxava nun globo colorado, e falando devagariño como fala ela, dicia-me en pleno voo que agora non hai atascos na M-30.
Tamén traía para min a caixa de ginger cookies que lle encarguei.

5 comentarios:

X dixo...

Larpeiro até en soños!!!

Kaplan dixo...

sniff! :-(

X dixo...

Larpeiro e mecoso :-D

La queue bleue dixo...

Home... larpeiradas, larpeiradas... eu nom sei se som piores as ginger cookies ou a ginger beer... Igch...
;)
Mas se você gostar, pode-se arranjar um pacotinho, quer?

Mrs.Doyle dixo...

Ginger cookies!!!!!!! Que boas!!!!!!!!