luns, 31 de xaneiro de 2005

Ithaca despovoada

Volvin a Ithaca por vez primeira desde o fin das vacacións, e achei-na case despovoada, para sorpresa miña.
Ninguén parecia estar en disposición de se deixar ver: Nican, totalmente resfriada, preferiu non saír; para Mer ía demasiado frio, o cal era certo, pero tampouco comezaba unha nova glaciación; Ti, resacosa da noite do Venres, ficou na casa para ben morrer; nen rastro de Cinderella ou Constanza; Vapin, polo móbil, di-me que estaba canso e en plena dixestión do cocido do meiodia, ao que Ti non foi, o que serviu para que Vapin fixese unha das suas bromas estrañas e graciosísimas.
Por conseguinte quedo na casa, arrepiado coa reportaxe sobre Auschwitz, e facendo compaña a miña mai, que le o xornar ao meu lado. Este foi un deses fins de semana en que achei a meus pais dolorosamente distantes, con pouca sintonia.
Sen dúvida, o mellor foi estar coa miña filla.

Ningún comentario: