domingo, 3 de decembro de 2006

Pedra

Muito me teño preguntado como seria ter que cambiar-lle unha roda ao coche en ruta, de noite e baixo a choiva.
As condicións hoxe eran as axeitadas: volvia ao serao de Manderley e a enésima fronte que nos entra do Atlántico varria a estrada sen cleméncia, e no meio do camiño tiña unha pedra, tiña unha pedra no meio do camiño, tiña unha pedra que non dei esquivado, que cortou a goma como queixo brando, e que me sacou do coche, maldicendo dos triángulos reflectantes e do chaleco amarelo, para logo facer-me meter as maos no sarillo noxento.
O pior foi ao primeiro, pensando ainda non lixar-me nen me mollar demasiado; pero despois, cando sentin os rios de auga a correr-me polo lombo baixo a trenca e os pés a nadaren dentro dos zapatos e os pantalóns a pesar como se levase chumbo neles e as gafas inúteis por estaren cheas de graxa e as maos negras e insensíveis polo frio e a choiva, despois todo foi rápido e a estilo vaicheboa.
Na casa tomo unha ducha e fago balance: hei de levar o coche ao mecánico porque a roda de reposto é desas de xoguete, asi que non sei mui ben ainda como irei mañá ao traballo; tampouco sei se as manchas de graxa darán ou terei que xubilar camisa e pantalón; por último, cómpre-me ir de urxéncia á óptica porque as gafas, despois de sentar nelas, dan pena.
E todo porque tiña unha pedra no meio do camiño.
Tiña uma pedra.
No meio do camiño tiña uma pedra.

5 comentarios:

morgana dixo...

Hace días que no vengo a Ithaca, así que figúrese la sorpresa al ver el new look :-)
Le compadezco con la rueda, yo no quiero imaginar que me fuese a pasar a mí...!

morgana dixo...

Vuelvo a ser yo: encantada con la cita de Drummond de Andrade (siempre nos tiene vd. alguna sorpresa)

Tongzhi dixo...

Não deve ter sido nada agradável. Eu também passei há pouco por uma experiência com chuva e não gostei nada :(

Raíz Verde dixo...

se tropezas cunha pedra oito veces erguete nove que dician por ai o outro dia

Anonymous dixo...

Pobrete! :)
Peke