domingo, 31 de decembro de 2006

Polis non o entende

Polis non o entende: non sairei a receber o novo ano porque desde onte está a nena comigo, e nengun argumento é válido para convencer-me de saír á choiva e o frio despois das uvas, para percorrer o camiño da alva de local en local mentres todo o mundo sente a necesidade de divertir-se como se fose a derradeira noite da sua vida, para emborrachar-me várias veces antes de trousar a alma nun portal, ou o que é pior, no retrete anegado dunha discoteca.
Polis non o entende: di-me que ser pai me está trastornando, que me estou virando aburrido e cauteloso, que vexo perigos e problemas e dificuldades onde non os hai, que a nena pode quedar con sua avoa e todos encantados, que nen se inteirará porque estará a dormir cando me vaia e cando volte, que iso é o que fan todas as parellas e todos os divorciados que el coñece, que os avós están para iso.
Polis non o entende: a conversa sobe de ton e transforma-se en dous monólogos estancos via móbil, ao tempo que vou desfacendo a equipaxe da miña filla e gardando ordenadamente toda a roupa no armário do seu cuarto, o caderno das sumas, as botas, o gorro de la e a bufanda.
Polis non o entende, e eu non o entendo a el: case sinto alívio cando me di pois que che dean antes de colgar, e daquela lembro que ela e eu ainda non escrevemos a carta aos Reis Magos, e só faltan cinco dias.

7 comentarios:

X dixo...

Ás veces sinto ganas de escribirlle moitas cousas, direille simplemente que sinto o desencontro.

Anonymous dixo...

Yo si lo entiendo. Y no soy madre aun. Es posible que quedarte sentado a oir el suspiro de la nena mientras duerme, contemplando la felicidad del sueño, sea la mejor forma y la mas dulce y mágica de pasar esta noche... Ojalá todo el mundo tuviese una alternativa asi. Feliz año a ti y a tu nena.

X dixo...

Feliz ano Sr. Kaplan.

Mrs.Doyle dixo...

CELOS

cambote dixo...

Está ben que so obedezas ás túas ganas de estar coa rapaza.

Tongzhi dixo...

Essas coisa acontecem. Mas há que tentar que não passe de dois pontos de vista diferentes!
Afinal, é uma passagem sem grade importância... pelo menos para mim!
Bom ano, amigo!

sara jess dixo...

bo ano pra vostede tamén