xoves, 31 de marzo de 2005

Asténia

Os resultados provisionais saíron hoxe e confirmaron as previsións; en poucos meses levantarei o campamento e abandonarei Atenas. Non marcho só: Ambece tamén se vai, ainda que, naturalmente, non comigo. Esperan por ela o Sur e unha chea de proxectos que os dous compartimos mentres xantamos.
Nada parece igual desde esta pasada noite, pero estou tan canso que apenas percebo a arexada que entra na miña vida ao se abrir a perspectiva ansiada. Canso por esta semana-luns marcada polo retorno ás aulas, o final das sesións de logopédia, a recompilación de méritos para a convocatória do curso, a presunta ameaza médica, o tecido e destecido familiar, e a análise das relacións que me importan.
Chego á casa abafado pola calor excesiva, incómodo e desacougado. Ispo-me e vou dun lado para outro da casa, sen dar-me metido na ducha. Axexo nos correos: Sen notícias de Vapin, como esperaba, pero, por contra, preocupante mensaxe de Tere Holmes, que titula Parte médico, e que me derruba un pouco máis; trato de telefonar-lle, pero non colle o móbil. Miro á miña volta: nada en que ocupar-me; ou mellor dito, tanta cousa por aviar que, vencendo os cantos de sereas, desisto de todo.
Ducho-me, torno a vestirme e saio a fume de carozo escaleiras abaixo. Fago caso a Oscar Wilde e caio en diversas tentacións. Cando regreso teño unha nova camisa e un boxer sen costuras que estrearei mañá, unha película de Hitchcock, un disco de Mozart que soa mentres escrevo isto, un moneco de Lucho para a miña filla, e un tarro de lecitina de soia. Tamén unha bolsa de anacardos e unha cervexa para beber con Cary Grant, á saúde de Pólis, e na xerra que me regalou.

Ningún comentario: